• 20% zniżki na produkty Microsoft i Nuance
  • Kod kuponu: Summer20
Angebote in:
Angebote noch:

*z wyjątkiem Office 365

 

Microsoft Access 2010 Windows

58,31 zt * 175,86 zt * (66,84% Zapisane)

Ceny incl. VAT plus koszty wysyłki

NATYCHMIASTOWE POBRANIE + KLUCZ PRODUKTU

Już sprzedano 628 razy
  • BS-10064
  • Wielojęzyczna strona
  • 1 PC
  • Nieograniczona
  • Na całym świecie
  • 5 - 30 Minuten
Bezpieczne płatności

Kupuj pożądane oprogramowanie w sklepie w sposób łatwy i bezpieczny dzięki szyfrowaniu SSL.

Natychmiastowa dostawa

Wysyłka pocztą elektroniczną i natychmiastowe pobranie w ciągu 5-30 minut.

Pomoc przy pierwszej instalacji

Podczas pierwszej instalacji oferujemy bezpłatną pomoc za pośrednictwem programu TeamViewer.

Bezpłatna pomoc techniczna

Za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej i telefonu.

Informacje o produkcie "Microsoft Access 2010 Windows"

 Do przechowywania, zarządzania i publikowania danych możesz użyć programu bazodanowego Access firmy Microsoft. Tworzenie nowej bazy danych jest tak proste, jak projektowanie formularzy i raportów z różnymi kontrolkami, obrazkami i grafikami. Używając serwera SharePoint lub witryny Office 365 jako hosta, możesz w ciągu kilku minut stworzyć aplikację z pełnym widokiem i strukturą bazy danych, a następnie uruchomić ją w dowolnej przeglądarce. Listy SharePoint, serwery SQL, skoroszyty Excela i usługi sieciowe - wszystkie one umożliwiają dostęp do zewnętrznych danych.

O programie Microsoft Access 2010

Access ułatwia początkującym tworzenie baz danych, projektowanie formularzy, wykonywanie prostych zapytań i tworzenie rozbudowanych raportów. Podczas projektowania nowego pliku bazy danych możesz wybrać jeden z wielu gotowych szablonów lub zdefiniować pola danych, których potrzebujesz. Oprócz standardowych typów pól, takich jak tekst, waluta, notatki i liczby, możesz także wybierać pomiędzy łączami pomiędzy tabelami, polami obliczanymi lub polami wyszukującymi oraz polami powiązanymi. Zapisuj obrazy lub dokumenty PDF w celu rejestrowania danych. Faktem jest integracja istniejących "sekcji aplikacji", takich jak baza kontaktów. Poza udostępnionymi "sekcjami" możesz także "zapisać" swoją tabelę lub raport jako szablon do późniejszego wykorzystania.

Oprócz stacjonarnej bazy danych, "Access" oferuje możliwość tworzenia tzw. aplikacji internetowych Access. Dzięki temu typowi bazy danych możesz w kilku krokach stworzyć kompletną strukturę bazy danych, łącznie z widokami potrzebnymi do dodawania i edytowania danych. Wszystkie ważne elementy nawigacyjne i edycyjne są także automatycznie zintegrowane. Tak utworzona internetowa baza danych może być uruchomiona w dowolnej przeglądarce internetowej. Jedynym wymaganiem jest witryna Office 365 jako serwer lub serwer SharePoint. "Logowanie" jest wymagane tylko wtedy, gdy chcesz zmienić podstawowe parametry, takie jak struktura czy układ. Access oferuje szeroki wachlarz profesjonalnych narzędzi do tworzenia układów graficznych, zarówno funkcjonalnych, jak i wizualnych, oraz daje swobodę w projektowaniu formularzy dla użytkowników końcowych. Dodawaj przyciski, hiperłącza, pola listy, pola kombi jednym kliknięciem lub używaj grafiki i tekstu do tworzenia etykiet. Office Designs pozwala nadać Twojemu formularzowi spójny wygląd za pomocą kombinacji kolorów i czcionek. Zamiast "Ręcznego" formatowania,Access 2013oferuje także kreator.

Formatowanie warunkowe może być bardzo przydatne w twoim raporcie. W określonych warunkach pasek danych pokazuje wizualnie korelacje lub trendy w ocenianych informacjach i jest widoczny na pierwszy rzut oka. Jeśli potrzebujesz informacji z bazy danych, które nie są bezpośrednio dostępne w polu, możesz użyć wyrażenia, aby utworzyć zapytanie ad hoc. Są to nazwy operatorów, stałych, funkcji, pól lub tablic. Jednak dzięki Expression Builder to zadanie jest ograniczone do minimum. Na przykład w IntelliSense wystarczy wpisać go na początku funkcji, a pojawi się rozwijana lista możliwych opcji. Access pozwala też użytkownikom na łatwe "programowanie" makr (przycisków itp.). Dzieje się tak dlatego, że kreator makr upraszcza proces i zmniejsza liczbę możliwych błędów.

Access" jest także elastyczny, jeśli chodzi o wprowadzanie danych. Na przykład informacje z usług sieciowych, takich jak katalogi online czy SharePoint 2010 Enterprise Connectivity Services, mogą być zintegrowane z bazą danych. Możesz też korzystać z zewnętrznych źródeł, takich jak tabele Excela czy serwery SQL. W połączeniu z Outlookiem możesz także zbierać i przesyłać dane z wiadomości e-mail, na przykład na potrzeby ankiet i raportów o stanie.

 

Wymagania systemowe - Access 2010
Procesor procesor 1 gigahercowy (GHz) lub szybszy, 32-bitowy (x86) lub 64-bitowy (x64)
Systemy operacyjne    Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7 Service Pack 1, Windows Vista, Windows XP (SP3)

Windows Server 2016, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008
RAM 512 MB RAM
Miejsce na dysku twardym  3,5 GB
(w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji należy skontaktować się z producentem) office.com/systemrequirements.
Powiązane łącza do "Microsoft Access 2010 Windows"
Kupuj oprogramowanie online po niskich cenach w 3 prostych krokach: 01....węcej

Kupuj oprogramowanie online po niskich cenach

w 3 prostych krokach:

01-kauf

01. Kup

Bezpieczne zakupy dzięki szyfrowaniu SSL.

02-download

02. Pobierz

Pobierz bezpośrednio po zakupie.

03-Installieren

03. Zainstaluj stronę

Zainstaluj i aktywuj oprogramowanie.


Powiązane łącza do "Microsoft Access 2010 Windows"
  Jak powstają nasze ceny? Oferowane przez nas towary to klucze aktywacyjne, które...węcej

 

Jak powstają nasze ceny?

Oferowane przez nas towary to klucze aktywacyjne, które zostały pierwotnie dostarczone przez odpowiednich właścicieli pierwszemu nabywcy. Osoba ta zapłaciła właścicielowi odpowiednie wynagrodzenie i w ten sposób otrzymała aktywowalne klucze produktu, których używanie nie podlega żadnym ograniczeniom czasowym. Korzystamy z przysługującego nam prawa i skupujemy dużą liczbę nieaktywowanych kluczy od odpowiednich dystrybutorów.

Dzięki tej procedurze możemy oferować nasze produkty po relatywnie niższych cenach. 

Przyczynia się do tego również wirtualne zarządzanie zapasami, które pozwala wyeliminować opłaty za dostawy i magazynowanie oraz wysokie koszty personelu.

W związku z tym należy pamiętać, że nasze zarobki są dalekie od tych, które osiągali pierwotni właściciele. Skupiamy się raczej na tym, aby zadowolić naszych klientów, oferując im najlepszy możliwy stosunek ceny do jakości, aby zdobyć ich zaufanie i móc w przyszłości cieszyć się stale rosnącą grupą klientów. Tysiące klientów przekonało się już o naszej jakości - zostań jednym z nich!

 

Powiązane łącza do "Microsoft Access 2010 Windows"
Microsoft Access 2013 Windows Microsoft Access 2013 Windows
73,01 zt * 269,01 zt *
Microsoft Access 2019 Windows Microsoft Access 2019 Windows
146,51 zt * 524,20 zt *
Microsoft Office 2021 Standard Windows Microsoft Office 2021 Standard Windows
538,51 zt * 1 126,51 zt *
Wskazówka!
Microsoft Access 2016 Windows Microsoft Access 2016 Windows
97,51 zt * 437,28 zt *
Wskazówka!
Microsoft Access 2024 Windows Microsoft Access 2024 Windows
293,51 zt * 391,51 zt *
Microsoft Outlook 2021 Windows Microsoft Outlook 2021 Windows
220,01 zt * 367,01 zt *
Wskazówka!
Microsoft Project 2024 Professional Microsoft Project 2024 Professional
489,51 zt * 2 351,51 zt *
Microsoft Office 2024 Home Windows Microsoft Office 2024 Home Windows
489,51 zt * 832,51 zt *
Bitdefender Total Security 2025 Bitdefender Total Security 2025
Od 185,71 zt * 244,51 zt *
Microsoft Access 2021 Windows Microsoft Access 2021 Windows
220,01 zt * 367,01 zt *
Microsoft PowerPoint 2021 Windows Microsoft PowerPoint 2021 Windows
220,01 zt * 367,01 zt *
Wskazówka!
AOMEI Backupper Professional AOMEI Backupper Professional
Od 117,11 zt * 220,01 zt *
Wskazówka!
Windows 11 Home Windows 11 Home
122,01 zt * 440,51 zt *
Microsoft Outlook 2010 Windows Microsoft Outlook 2010 Windows
58,31 zt * 171,01 zt *
Wskazówka!
Windows 10 Pro Windows 10 Pro
73,01 zt * 175,42 zt *
Wyświetlony